Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013

Δέκα οδηγίες προς εκείνους που τολμούν να διδάξουν


 Μέσα στο κύμα των μαθητικών επικρίσεων και της αμφισβήτησης της λογικής του υπαρκτού σχολείου ξεχωρίζει ένα πρόσωπο, ο εκπαιδευτικός. Είναι ο «σημαντικός άλλος», η μόνη εμφανής φιγούρα της «ανώνυμης» σχολικής μηχανής, που στα «επεισόδια» των μαθητικών συζητήσεων παρουσιάζεται, υπαινικτικά, με μια θαυματουργική δύναμη, άλλοτε θεία και άλλοτε διαβολική, άλλοτε σα φορέας σωτηρίας και άλλοτε σα φορέας απώλειας.

Διαβάστε όλο το άρθρο  παρακάτω...
 

http://sciencearchives.wordpress.com/2010/11/27/%CE%AD-%CE%AF-%CE%AF-om/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου